Children of Chaos


#1 2009-09-30 02:05:06

Marcel

ADMIN

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-09-30
Posty: 7
Punktów :   

Maghteridion's Lair

Magtheridon's Lair

Skład Raidu:
5 Tanks
8 Healers
3 Warlocks
DPS

Umiejętnośći Channelerów
• Shadow Bolt - Zadają 1063-1437 shadow damage w promieniu 30 jardów. Najprawdopodobniej ich damage na BW jest zawyżony, ale to nie jest istotne albowiem Channelerzy nie mają prawa wycastować tego spella.
• Dark Mending - Obszarowy healing spell leczący Channelerów 69375-80625 obrażeń w promieniu 30 jardów. Channelerzy użyją go tylko wtedy gdy mają poniżej 50% HP. Spell musi zostać bezwzględnie przerwany.
• Summon Burning Abyssal - Przyzwanie tzw. Infernala zadające 2625-3375 fire damage w promieniu 10 jardów wokół wybranego gracza przy którym pojawi się Infernal. Infernale mogą rzucać spell Fire Blast (20 jardów), który zadaje 2700-3000 fire damage, a także używać melee ataków. Channeler nie może mieć zsummonowanych więcej niż dwóch Infernali. Burning Abyssal znika po 1 minucie.
Umiejętności bossa:

• Quake - wykopuje graczy zadając im dmg. Spell zostaje rzucony po 40 sekundach od rozpoczęciu walki z Magtheridonem. (Wtedy to, rogale i hilerzy zostają odrzuceni i nie mogą przerywać casta/hilać. Hilerzy powinni użyć instant heali na swoich tanków (przykładowo shaman - nature's swiftness, natomiast priest może wrzucić PWS'a na swojego tanka)
• Blast Nova - 2,500 dmg co 2 sekundy przez 10 sekund (na cały raid). 60 sekund CD
• Cleave - 8k+ dmg w tanka - 10 sekund CD(melee DPS powinni stać z tyłu).
• Conflagration - Magtheridon okazjonalnie wypuszcza kulę ognia w losowe miejsce instancji. Miejsce to płonie przez kilka minut. Gracze, którzy stoją w płoomieniach otrzymają efekt Conflagration i otrzymają okresowe obrażenia. Będą też objęci efektem "Disorient" i dadzą 300 fire damagu najbliższym graczom.
• Melee - ~6k DMG w tanka

Faza Pierwsza

Zabić 5 Channelerów przed walką z Magtheridonem (2 minuty).
Walkę zaczynamy poprzez zaatakowanie przez najsłabszego tanka pierwszego Channelera.
Każdy z pięciu tanków stoi przy swoim Channelerze i gdy zostanie dany sygnał tankują swojego Channelera (warriorzy niech odpalą Blood Rage przed rozpoczęciem tankowania).
Zadaniem locków jest wrzucenie Curse of Tongues (na każdego moba) i banishowanie/fearowanie infernali, które są przyzywane przez Channelerów. Należy przerywać rzucane przez moby spelle (Dark Mending, który hila moby oraz Shadow Bolt Valley, zadający obszarowe obrażenia). Po śmierci jednego Channelera przystępuje się do walki z drugim i tak dalej. Trzech powinno paść zanim Mag będzie odbanishowany. Najlepiej, żeby tankowie, którzy trzymają na sobie ostatnie dwa moby byli ogarnięci, ponieważ po dedzie jednego Channelera pozostali otrzymują buff "Soul Transfer", który zwiększa ich spell dmg oraz czas castowania spella. Po dwóch minutach od rozpoczęcia walki z mobami rozpoczyna się faza druga.

Faza Druga


W drugiej fazie Magtheridon zostaje uwolniony i rozpoczyna się walka z nim.
Po minucie trwania drugiej fazy Magtheridon zaczyna castować Blast Novę. Należy więc skorzystać z Manticron Cubesów i wyznaczyć grupę 5 klickerów na każdą jedną kostkę oraz zabezpieczenie w postaci 5 dodatkowych klickerów (czyli w sumie 10 osób). Castowanie Blast Novy trwa 2 sekundy. Aby przerwać jej rzucanie należy kliknąć równocześnie na 5 kostek. Po kliknięciu Manticron Cube, rozpoczyna się channeling. Jeśli ktoś zostanie wykopany to ma wrócić na swoje miejsce . Gdy aktywne są wszystkie kostki naraz Magtheridon dostaje 300% większy DMG, jednak klickerzy w każdej sekundzie otrzymują 800 DMG - mogą przerwać channelig, jednak wtedy Magtheridon nie będzie otrzymywać 300% większego DMGu, dlatego trzeba hilać klikających. Nie można stać na kostce lecz kilka jardów dalej.

Faza Trzecia

Po zjechaniu hp Maga do 30% rozpoczyna się Cave In. Przy ok. 32% DPSi powinni zaprzestać bicia i poczekać na Blast Novę, ponieważ jeśli podczas Cave' a raid będzie musiał klikać to może skończyć się wipem. Po rzuceniu Novy trzeba zabrac te 2% i czekać na Cave' a. Cave in zadaje ok. 5k dmgu. Najbardziej istotne jest to, że należy unikać późniejszych spadających głazów, ponieważ można nimi oberwać nawet za 100k. Jest animacja przed uderzeniem w to miejsce, tak więc można unikać Cave In (tak istotnie można, musicie rzucić tylko wszystko na ziemię i uciekać jak tylko szybko się da, choćby została wam ostatnia ms do scastowania Pyroblasta!). Uwaga dla klikających: podczas Cave In stójcie parę jardów obok kostki; pozwoli Wam to uniknąć kamieni spadających na głowę podczas channelingu.

Enrage następuje po 20 minutach od fazy drugiej (czyli po 22 minutach od czasu rozpoczęcia walki z Channelerami).


,,When you trying to survive ,you become a target . Don't try do it''

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemon-violet.pun.pl www.mibmath.pun.pl www.ntsd.pun.pl www.spatchelm.pun.pl www.siatkasklad.pun.pl